•  

CRM Microsoft Dynamics jako niezbędne narzędzie

Systemy CRM to narzędzia bez których obecnie niemal niemożliwe wydaje się funkcjonowanie dużych firm. Pozwala on bowiem sprawnie podnieść jakość ofert i usług proponowanych przez daną firmę, a także poprawić relacje z klientem. Bardziej go docenić, a także znaleźć idealne metody w dotarciu do niego. Program takiej klasy warto wdrożyć w każdym przedsiębiorstwie bez względu na jego wielkość. Idealnie sprawdzi się w małych, średniej wielkości, jak i dużych przedsiębiorstwach.

Dobrej jakości system to nie tylko nowoczesna technologia, ale także wspaniałe narzędzie do ofertowania, zarządzania projektami, elektronicznego obiegu dokumentów, sposób na usprawnienie telemarketingu, możliwość zarządzania firmą z każdego miejsca na ziemi! Dlaczego warto wdrożyć jedne z dostępnych nawet za darmo systemów CRM, ponieważ posiadają one wiele funkcjonalności podstawowych, jak i dodatkowych, które pozytywnie wpłynąć mogą na to, jak twoja firma działała będzie. Podstawowe z nich to na przykład zarządzanie informacjami o kontrahentach, czyli klientach twojego przedsiębiorstwa. Gromadzenie podstawowych danych, to rzecz niezwykle istotna, ponieważ pomoże ci stworzyć bazę klientów wraz z opisem podstawowych informacji, między innymi stworzeniem katalogu potrzeb klienta, które zawrzeć możesz zawsze w notatkach, do których zarówno ty, jak i uprawnieni pracownicy macie dostęp. Ważna jest także taka opcja jak historia relacji z klientem, czyli miejsce gdzie zbierane są wszystkie maile jakie jakie wysyłasz z klientem, dzięki czemu możliwy będzie odpowiedni sposób odzwierciedlenia waszego kontaktu i określenie osobistych potrzeb klienta firmy. Moduł pracy zadaniowej pomoże pracownikom podzielić wszystkie przygotowane na dany dzień zadania, dzięki czemu będą się oni lepiej wywiązywali ze zobowiązań. Możliwe będzie ustalenie wszelkich powiadomień i przypomnień, na przykład o spotkaniach z klientami itd. System CRM Microsoft Dynamics usprawnia także obieg wszelkich dokumentów w firmie – załączników, wzorów umów itd. które dostępne są wszystkim pracownikom. Dział raportów i analiz też jest niezwykle ważny, ponieważ ułatwia on szybkie sporządzenie wykresów czy prezentacji z najbardziej istotnymi danymi niezbędnymi w naszej pracy. Co ważne dobrej jakości CRM będzie spersonalizowany i idealnie dopasowany do indywidualnych potrzeb nas i naszej firmy. Ale to nie wszystko, dobry system pomoże nam także rejestrować w programie oferty i zamówienia naszych klientów. Możliwe jest także w nim tworzenie grupowych projektów, dzięki czemu razem możecie pracować z tego samego poziomu. Poziom ten umożliwia tworzenie takich zadań zdalnych jak kampanie reklamowe i kontrakty. Możemy także nasz CRM połączyć z programem zajmującym się fakturowaniem, a także sprawić, że nasz system będzie dostępny na każdym urządzeniu z dostępem do internetu – tablecie, smartfonie itd. Możliwe dzięki niemu będzie kierowanie zasobami firmy zarówno pieniężnymi jak i osobowymi. Zarządzać możesz także towarami, które polecasz klientom firmy – możesz sprawdzić ile ich jest, zamówić kolejne i tak dalej. 

 CRM Microsoft Dynamics